החידושים הגדולים לשנת 2020

    עפר גדנקן No Comments on החידושים הגדולים לשנת 2020

    תערוכת מותגי אלקטרה

    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באירוע רב רושם השיקה חטיבת סחר ומותגים של 'אלקטרה', את מגוון המוצרים והמותגים לשנת 2020. בתערוכה יוקרתית שהתקיימה במתחם אירועים VALLEY בכפר סבא, הוצגו על פני מאות מטרים, מוצרים של מותגי Sauter, MIELE, Liebherr, Whirlpool, Philips, Breville. זו השנה השנייה שמתקיימת תערוכה מסוג זה, לאור הצלחת התערוכה הראשונה שסחפה אליה לקוחות רבים ובעלי עסקים חרדיים.

    לא בכדי מקיימת חטיבת סחר ומותגים ב'אלקטרה' את התערוכה בתקופה זו שבין פורים לפסח, ובה מוצגים דגמים שיכנסו לחנויות לקראת החג ויקלו את ההכנות ואת הפרקטיקה בכל בית חרדי.

    עשרות בעלי עסקים, בעלי חנויות של מוצרי חשמל שהגיעו אל התערוכה, הבהירו כי רמת שיתוף הפעולה של 'אלקטרה' והציבור החרדי, הולכת ומתעצמת משנה לשנה וכי החיבור ניכר בכל שלב ונקודת זמן בשנה. הם הוסיפו כי הדרישה למותגי MIELE, Liebherr, Sauter ועוד, עולה באופן עקבי ומשמעותי.

    בין המוצרים הבולטים היה תנור דו תאי הלכתי של Sauter – בעיצוב חדש ויוקרתי, נוח לשימוש, בעל דלת תחתונה שנפתחת מהצד באופן שהופך את השימוש להרבה יותר חווייתי ונוח. מוצר נוסף שהפך ללהיט הוא שואב אבק חדש TRIFLEX MIELE שלוקח את כל מה שידעתם על שואבי אבק מתקדמים – לרמה אחת מעל כולם עם האיכות והאמינות של MIELE.

    "אנו רואים את המשפחה הישראלית בכלל ואת המשפחה החרדית בפרט, שחקנים ראשיים שנותנים את האמון והולכים איתנו לכל אורך הדרך", אומר מר מיקי ביטון, מנכ"ל חטיבת הסחר והמותגים באלקטרה. "ציבור הצרכנים שלנו יודע שאנחנו שמים דגש על מציאת פתרונות ומטמיעים את תודעת השבת במוצרים שלנו. חשיבות השבת וערכי הציבור החרדי עומדים בראש מעיינינו כשאנחנו מייצרים מוצרי חשמל ויודעים שהם יגיעו לבית שומר תורה ומצוות."

    את מגוון המוצרים תוכלו לרכוש אצל המשווקים המורשים ואצל מיטב חנויות החשמל של הציבור החרדי.

    חפשו את מותגי אלקטרה ותיהנו מהטוב ביותר שאתם יכולים לפרגן לעצמכם.



    0 תגובות